Direct naar content
  • Over ons
  • Afspraak maken
    Magazine

    Service & Contact

    Heb je vragen? Wij helpen je graag!

    Vul bij voorkeur het contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op. 

    Of bel met ons servicenummer: 010 - 2696 306 (NL).
    Momenteel zijn wij voor keukens en badkamers van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00-17.00 uur. We helpen je graag!

    Openingstijden klantenservice

    Maandag tot en met vrijdag     
    9.00-17.00 uur

    Zaterdag en zondag       
    gesloten

    Meestgestelde vragen over keukens

    • Wat als ik na de koop nog iets wil veranderen aan mijn keuken?

      Dat is geen probleem. Je kan je nieuwe keuken nog aanpassen totdat de keuken bij de fabrikant besteld is. De bestelling van de keuken wordt geplaatst na het inmeten en na controle door speciale ordercontroleurs van onze afdeling op het servicekantoor.

    • Wat houdt het in als ik een keuken koop op afroep?

      Dat betekent dat wij jouw keuken hebben gereserveerd bij de fabrikant. Deze keuken is nog niet geproduceerd, maar wel door jou gekocht. Je kunt jouw keuken nu nog aanpassen. Na het definitief plaatsen van de bestelling gaat het produceren van de keuken van start en bepalen we in overleg met jou wanneer de keuken klaar moet zijn. Wij bieden je de service om jouw keuken kosteloos op afroep te laten staan. Jouw keuken mag maximaal twee jaar op afroep staan.

    • Krijg ik bij Wooning een tekening van mijn nieuwe keuken?

      Onze keukenadviseurs zijn specialisten in persoonlijk advies. Wanneer u een goed beeld hebt van uw nieuwe keuken maken zij een 2D- of 3D tekening van de keuken. In een 3D tekening kunnen zij zelfs een deel van de woon- of eetkamer meenemen zodat u precies kunt zien hoe de keuken in uw woning eruit gaat zien. Op onze website kunt u zelf ook een 3D tekening maken. Wanneer alles definitief is, ontvangt u ook een leidingschema. Dit is een tekening van hoe leidingen (zoals voor gas, water en elektriciteit) moeten worden aangelegd als voorbereiding op de plaatsing van uw keuken.

    • Kan ik bij Wooning altijd een offerte aanvragen?

      Je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 2D- of 3D te laten maken zodat je een goed beeld krijgt van hoe de keuken in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in een van onze showrooms zodat wij alle tijd voor jou hebben.

    Meestgestelde vragen over badkamers

    • Wat als ik na de koop nog iets wil veranderen aan mijn badkamer?

      Dat is geen probleem. Je kunt jouw nieuwe badkamer nog aanpassen totdat de badkamer bij de fabrikant besteld is. De bestelling van de badkamer wordt geplaatst na het inmeten en na controle door speciale ordercontroleurs van onze afdeling op het servicekantoor.

    • Wat houdt het in als ik een badkamer koop op afroep?

      Dat betekent dat wij jouw badkamer hebben gereserveerd bij de fabrikant. Deze badkamer is nog niet geproduceerd, maar wel door jou gekocht. Je kunt jouw badkamer nu nog aanpassen. Na het definitief plaatsen van de bestelling gaat het produceren van de badkamer van start en bepalen we in overleg met jou wanneer de badkamer klaar moet zijn. Wij bieden je de service om jouw badkamer kosteloos op afroep te laten staan. Jouw badkamer mag maximaal twee jaar op afroep staan.

    • Krijg ik bij Wooning een tekening van mijn nieuwe badkamer?

      Onze badkameradviseurs voorzien je van persoonlijk advies voor jouw badkamer. Zij vertalen jouw wensen naar een 2D- of 3D-tekening van de badkamer. Op onze website kun je zelf ook een 3D-tekening maken. Wanneer alles definitief is, ontvang je ook een leidingschema. Dit is een tekening van hoe leidingingen (zoals voor water en elektriciteit) moeten worden aangelegd als voorbereiding op de plaatsing van jouw badkamer.

    • Kan ik bij Wooning altijd een offerte aanvragen?

      Je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 2D- of 3D-tekening te laten maken zodat je een goed beeld krijgt van hoe de badkamer in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in een van onze showrooms zodat wij alle tijd voor jou hebben.

    • Waar kan ik mijn ordernummer terugvinden?

      Het ordernummer vind je terug op jouw factuur. Wanneer je contact met ons opneemt, vragen wij altijd om jouw ordernummer. We adviseren daarom ook om deze goed bij de hand te houden. Zo kunnen we je zo snel mogelijk van dienst zijn.

    • Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

      Ja, dat is mogelijk. Er zijn wel kosten verbonden aan het annuleren van je bestelling. Bij Wooning hanteren we het volgende annuleringsbeleid: 

      • Indien een order binnen 48 uur wordt geannuleerd worden 5% annuleringskosten in rekening gebracht met een minimum van €500,-. 
      • Indien een order nog op afroep staat worden er 30% annuleringskosten in rekening gebracht. 
      • Indien de order al in bestelling staat bedragen de annuleringskosten 50% over het totale orderbedrag. 

      Indien je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met jouw badkameradviseur, de showroom waar je de badkamer hebt gekocht of rechtstreeks met de afdeling financieel juridische zaken via fjz@wooning.nl

      Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben wij bij een annulering het volgende nodig:

      • Jouw klantnummer + duidelijke vermelding van de naam waarop de order staat;
      • Jouw koopovereenkomst, liefst als bijlage in de mail;
      • De reden van jouw annulering, wij vinden het ontzettend vervelend als je wilt annuleren en willen hier graag indien mogelijk van leren.